Spiga

Filme ce merita vazute

Am sa pun cateva filme care le recomand la toata lumea .

Comedii/Horror/Aventura

Sa incep cu primul film ce mi-a placut in 2009.
Terminator Salvation 2009--> Superb filmul actorii,si secventele speciale.
How High-->Un film foarte vechi din 2002 in care 2 Nigger se duc la Harvard in cautare de (beaches)gagici ,super comedia recomand
Fast and Furios 2009 Original Parts -->Filmul este ok ma asteptam la mai mult ,cel mai bun fast and furios a fost 1 si 2 parerea mea
X-Men Origins-->Un film foarte bun nu prea am cuvinte va las pe voi sa descoperiti
Cam astea sunt filmele care mi-au trecut acuma prin cap daca mai imi vin dau un edit si le pun .
Sa nu uitati de concursul organizat din josul paginii.

1 comentarii:

  Anonim

17 august 2009 la 12:11

Nu uita de Lord of the rings 1,2,3