Spiga

Jocuri pe Console.

Ca tot venind vorba sa lasam unpic deoparte PC-ul si sa trecem pe console.

Pai sa va povestesc istoria consolelor in viata mea.
Prima consola a mea a fost ps2 (playstation2) ,la inceput eram inebunit dupa ea.
Ma jucam non-stop pe consola.
Aveam cel putin 100 de jocuri ,consola era modata.
Dar cu timpul a devenit plictisitoare.
Dupa cateva zile m-am hotarat sa vand consola, zis si facut am pus consola pe okazii.ro si asa am tinuto cel putin 1 luna de zile pana sa gasit un cumparator sa o ia.
Cu banii aceea imi doaream un xbox 360 dar nu sa putut ,asa ca mi-am luat un psp piano Black.
Asa a fost si cu aceasta consola 1 saptamana m-am jucat pe ea si dupaia pauza ,am puso in vitrina si acolo a ramas.
De craciun parintii mi-au facut un cadou.
Si surpriza nu ma asteptam ,dar am primit un xbox 360 pro cu hardu de 60 gb si cu 2 jocuri.
Iar cu consola asta voi ramane .
Am inceput sa strang jocuri pana acuma am 4 jocuri :Gta 4,Bad Comapany,Gears of war 1 ,Kung Fu Panda si Indianna Jonnes
Playstation 3 nu mi-am luat si nici nu vreau.
1. Pretul extrem de mare.
2.Blu-ray care pe mine nu ma incanta pentru ca nu am LCD
3.Lentila se strica foarte repede La sony.

Xbox-sul l-am luat acuma in 2009 si merge de rupe.
Pentru mine consola ma impresionat,+ca tine pana in 2015 si apare si project natal .

0 comentarii: